Visa ett inlägg
Gammal 2004-02-09, 16:53   #13
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

"Fråga: Om ni inte vill betala - vem skall då betala?"
Motfråga: Vem betalar, på sidorna, där besökaren inte behöver betala för att få tillgång till freeware saker?

Sen fattar jag inte hur man kan rättfärdiga att nån tar betalt, för att folk ska få tillgång till freeware saker? Ni kanske har det gott ställt och inte bryr er???? Men ni kan tänka en sekund på andra som inte har det så bra ställt och att dom som lägger upp sakerna faktiskt blir utnyttjade!

Det där utdraget får man ju ta med en nypa salt, dom som skrivit det, är ju minst sagt partiska. Och hur kan du vara så säker på att dom på uktrainsim inte utnyttjar nån? Känner du dom eller?

Själv vet jag inte, men som jag sagt hela tiden: Att ta betalt av folk, för att dom ska få tillgång till freeware saker kan inte vara rätt!

Motorvägar (vad har det med tåg simulatorer att göra????)..... nåja, jag har för mig att vi i Sverige har nått som heter vägskatt!????

Jag har bara luftat min åsikt i detta och alla har väl sin egen. Alla får ju självklart tycka som dom vill, men ingen kommer få mig tycka att detta dolda payware system är rätt!!!!

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu   Svara med citat