Ämne: Wupper igen ?
Visa ett inlägg
Gammal 2003-10-25, 14:31   #10
Pursche
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via MSN till Pursche
Standard

Jag är medveten om problemet. Jag tror att den uppkommer om man står mellan en försignal och en huvudsignal när man avslutar aktiviteten. Någon gång skall jag leta reda på orsaken men fram tills dess får vi leva med detta. Det är inte alltid den beter sig på det sättet.

Ni kanske har märkt att det finns en ny patch, 7.03, på hemsidan sedan förra helgen? Där finns också hela grundrutten att ladda ned.

- Rutten som sådan är exakt likadan som den som finns på Ebuzz men den är packad på ett annat sätt.
- Jag har använt zipgenius som packat rutten och gjort den som .exe-fil. Vidare har jag klippt sönder den i 16Mb-delar för de med modem. Jag har använt Cutter 3 som medföljer zipgenius.
- När man laddat hem alla filer så dubbelklickar man på UNSPLIT.BAT och får en enda .exe-fil.
- Även patchen är en .exe-fil.

OBS OBS OBS!!! Notera att ni INTE behöver ha zipgenius installerad på era datorer. OBS OBS OBS!!!

Nu skall jag igång med trafiken under helgen så nästa vecka så är det meningen att operatörerna skall kunna tjäna lite pengar på ekonomin och inte bara förlora dessa.

Länken till hemsidan finns här nedanför...

Kommentarer om detta sätt att distribuera rutten mottages tacksamt. Skulle ni ha problem så vill jag bums veta det så jag kan rätta till ev problem.

/Pursche
SVTTL
www.svttl.se
Pursche besöker inte forumet just nu