Visa ett inlägg
Gammal 2003-09-19, 11:58   #3
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Hejsan!

Tack för dina åsikter Hawk. Om bilden är snygg eller inte är en smaksak, men jag ska göra den lite mindre och i jpeg som jag märkte blir mindre i storlek än gif. Suddig text, tror jag du menar om länk-knapparna!? Och visst är den lite suddig, men för mig går den att läsa. Skuggan på Pirpens bilder är gjord så med vilje, för att jag ville ha en kraftig effekt där. Det är ju bara två ord, hadde varit värre med en menig (men det skulle jag aldrig gjort på en hel mening!).

Sidan är gjord för 1024x768 (vilket jag glömde tala om!) och kan se konstig ut i andra upplösningar.....

Jag vill gärna höra vad andra tycker också, är sidan inget att ha? vad är fult på den? Suddigt? Nått annat? För tycker ni det, så får jag ändra den.

För mig funkar den bra och det som Hawk nämner har jag ju gjort med vilje (ville ha dom effekterna!). Bilden på första sidan ska förställa Mahogny (enligt PSP) och jag gillar den. Vet heller inte hur sidan fungerar för dom med modem? Men hade jag modem, så skulle jag nog inte gå ut så ofta på rena bildsidor!? Det tar ju ett tag att ladda stora bilder!

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu