Tack för feedbacken!
Olis: Spåret som slutar i ingenting, är Nedanby´s anslutning till SJ. Det spåret hade jag tänkt bara skulle vara för AI-tåg! Men det kan hända jag gör nått med det?????
Totte: Jag skulle gärna plocka bort dom Japanska signalerna och ersätta dom med svenska. Men jag vet inte vilka man ska använda och var dom ska användas. Jag kan inget om signaler! Jag skulle gärna vilja ha ut hastighetstavlor och orenteringstavlor också......
Mazz: Du har rätt. Växtligheten är direkt dålig. För det första har jag bara 2 olika björkar (Hawk´s) och Ljungbergs träd. Det är tyvärr alldeles för lite (tror jag?) att skapa en varierad växlighet med. För det andra så saknar jag gröna fingrar. Jag ser inte som du och Hawk, var man ska ställa ut och vad som ska ställas ut. Så jag har bara kastat ut lite träd, här och där.
Jag blev också ställd när det inte gick att använda Ljungbers träd som forrests. Då visste jag inte vad jag skulle göra????? Hawk fixade en gran åt mig, så det blir nog jag använder den istället!?
Träd, marktexturer och signaler är det som är svårast för mig att ordna. Så om nån vill hjälpa mig med något av det, så får ni hemskt gärna göra det. Självklart kommer den som gör nått på rutten att skrivas in i readme-filen. Spåren ska dock fixas först!
http://pirpen.cjb.net/