Visa ett inlägg
Gammal 2003-08-26, 16:57   #1
niofem
Guest

Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev Fredrik

Precis... med mycket optisk zoom kommer du kunna ta mycket mer och bättre bilder. Det är oftast bättre att stå en bit ifrån tåget/loket man fotar och använda zoomen så att man slipper effekten ifrån vidvinkel vilken ibland gör att saker ser skeva ut.

Visst är det så, då kan du dessutom få det att se ut som om du står på spåret när X2000 susar fram i 200 knyck, rätt frän effekt. Fast det blir väldigt lätt suddigt om man inte använder stativ och kör på 1/15-dels sekund med 3 megapixlar, tro mig... Zoom borde vara en av de viktigaste sakerna med din kamera eftersom du fotar så mycket från distans. (Eller? [:I])

Citat:
quote:
Kodak, Kodak, Kodak! Det är helt otroligt! Jag har inte ens tittat på Kodak tidigare, men vilket misstag.

Kodak DX6340 3 MegaPixels 4x Optisk Zoom 3095:-

Dessutom med filmsekvenser med ljud, wow!
Filmsekvenser med ljud? Har inte alla moderna digitalkameror det? Min hp Photosmart 720 för 2 300 har i alla fall det, och många andra med den. Så fokusera inte så mycket på videomöjligheterna, för de suger ändå phett på samtliga digitalkameror till dags dato. Nej, fokusera istället på hur bilderna blir. Vill du filma så är det en filmkamera du ska köpa...

Och Kodaken ser finfin ut, tycker jag. Let's Buy It! Fast, kommer du på nya kameror i samma takt sopm nu lär det väl bli något helt annat i slutändan...

/ Lukas Nilson

www.s-klass.cjb.net