Ämne: LLJ [status]
Visa ett inlägg
Gammal 2003-06-01, 13:27   #400
Orbiter fan
Senior Member

Reg.datum: Apr 2003
Standard

Som jag sa jag siter i stort sätt dag och natt men att bli klar med Göteborg och stockholms rutten på en månad var nog lite överdrivet men kanske till hösten. Angående regina så har jag den hemma och där har jag ingen anslutning till internet men jag ska göra vad jag kan jag skulle behöva ett foto i hytten på regina.
Dom andra tio rutterna är bara påbörjade än men jag har bara gjort antekningar än så länge.
Jag skulle behöva lite hjälp med byggandet av Göteborg-Stockholms rutten skärskilt en du Pson tror jag att jag kan ha nytta av när jag bygger rutten mellan Göteborg-Stockholm.
Jag har hört att du har en rutt som kallas för munksäter kan du ge mig en länk till den det vore snällt.
Har du några förslag på namn på dom nya rutterna en så länge har jag bara gjort tereng antekningar hur jag tänker mig att terengen ska se utt har du bredbandsuppkopling?
Det som är kvar på reginan är öpningsbara dörrar och visa finskysteringar den kommer att kräva minst direkt x 9.0 men det är inga problem för den som har en riktigt bra dator.
Orbiter fan besöker inte forumet just nu   Svara med citat