Tack för tipset, Jockes.
Ja, det är märkligt vad som hände med mitt Bensland vid uppgraderingen till TS22+. De manuella växlarna fanns kvar men inte de motoriserade!?
Någon gång under överföringen jag gjorde från min gamla laptop till den nya med de olika versionerna av Trainz så gjorde jag en "delete missing assets" på vägen. Och det var väl då som en massa saker försvann för mig. Men allt går att reparera och det är just vad jag sysslar med nu.
Men, som sagt, de motoriserade var ju borta så jag har satt in en typ från Download Station. Syftet är att försöka minimera allt STL material så mycket som möjligt och bara använda sådant som finns på DLS. Anledningen är att jag i framtiden önskar publicera/ladda upp rutten på Download Station. Jag vet inte riktigt hur det kommer att fungera om man använder tredje parts-saker då. De kanske inte fungerar i rutten om man lägger upp den på DLS, eller.
Hur som helst. Jag kämpar vidare och så snart jag fått rutten att fungera hyfsat så ska jag titta över allt det andra, "kosmetikan" längs med banorna.
Hälsningar