Visa ett inlägg
Gammal 2025-02-13, 16:39   #167
Jockes
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Västerås
Inlägg: 1 869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vovven47 Visa inlägg
Vad synd!
Vilken Trainz version kör du ?
Själv ligger jag lågt och har inte uppdaterat nåt sen nästan ett år!
Gäller både TRS22 och Trainz Plus.

Tyvärr kan man ju inte backa tillbaka som i Windows efter en uppdatering.

Jag löste detta i Trainz genom att ha 2 PC-er där den ena var backup vid eventuella uppdaterings fel.
Eller om man har gott om plats på disken ta en kopia av Trainz innan uppdateringen startas upp.
Laddade ner SP5 (tror jag den kallas?), Build 128486 står det i alla fall när jag startar Trainz. Får hoppas det löser sig så småningom...
__________________
//Joakim Wahlberg
Jockes besöker inte forumet just nu   Svara med citat