Visa ett inlägg
Gammal 2003-03-03, 00:30   #26
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Jag har Trainz (inte UTC) köpt på Rocks. Och jag har både kört och byggt, men det föll mig bara inte i smaken. Men jag håller med om att ruttbyggandet var enkelt (mot i MSTS). Men det var annat jag inte gillade.

Och trots att man kan bli galen på MSTS ibland (speciellt när man bygger rutter), så tycker jag bättre om det. Eftersom modellerna går att konvertera åt båda håll, varför, varför kan dom inte göras det.

Dom tågen (i Trainz) som jag skulle vilja köra, vill jag köra i MSTS inte Trainz!

Jag har inga problem med att nån gillar Trainz, det får ni gärna göra. Men det verkar som flera har problem med att jag (och andra) gillar MSTS och det förstår jag inte???? Får man inte gilla det spel man vill?

Du gillar ju inte MSTS, du tycker bättre om Trainz. Vad skulle du tycka om att jag försökte tvinga dig att skaffa/använda MSTS? Och tänk om det fanns ett tåg i MSTS som du gärna skulle vilja köra i din rutt och jag tyckte att du skulle sluta gnälla och köra det i MSTS istället. Skulle säkert inte vara så roligt om det var ombytta roller?

Och varför gnäller vi om konverteringar hela tiden då? Ja, va tror ni? Jo, för att vi sett att det går att konvertera (åt båda håll), men det nästan bara använts för att konvertera till Trainz!

http://pirpen.cjb.net/

Edited by - Pierre on 03 March 2003 00:40:28
Pierre besöker inte forumet just nu