"Varför kan du då själv inte föregå med gott exempel och låtas det konverteras?" Varför ska det bara konverteras till Trainz och inget till MSTS?
"Ta en titt i erat MSTS 3d design forum så kanske du upptäcker att vi aldrig tjatar om "hoppas det kommer till trainz oxå" " Kan det bero på att ni redan fått dom modellerna konverterade till Trainz?
"Pson: vi råkar tycka att alla lok/vagnar/hus till Trainz är mycket snyggare än de i MSTS." Dom flesta svenska Trainz modellerna, är ju konverterade ifrån MSTS. Så vad menar du egentligen?????
"Och hur ni kan klamra er fast vid ett urbuggigt microsoft spel förstår jag inte." Vi gillar spelet och om ni inte gör det spelar väl mindre roll, ni tänker väl ändå inte spela det!? Och trots alla uppdateringar är väl inte Trainz perfekt, eller?
Men som man bäddar får man ligga" Förklara dig, Tack! Kan bara gissa att du menar att vi får skylla oss själva som inte spelar Trainz och då inte får ta del av dom nya modellerna. Var det så ungefär du mena? Isånnafall avstår jag med svar (du skulle inte tycka om vad jag skulle säga!).
http://pirpen.cjb.net/