Era surdegar
Är det inte kul när det händer lite i forumet..!
Vi hade t.ex. inte haft några fina KMV vagnar till Blue-X, om inte jag legat på och tjatat.
Sedan så får ni ju tåla lite..., en del av ar som småbarn, börjar gråta så fort någon skriver om något som ni inte är vana vid...Skärpning, detta är inget dagis.
Nu har det gått snart minst 15 år sedan Mazz visade sitt D-lok första gången.
Klart att man blev sugen på detta lok, men 15 år.............
Jag har sett detta lok på massor av bilder som Mazz visat genom åren, så jag trodde att det gick att köra med, men tydligen hade jag fel.
Jag vet hur otroligt petig Mazz är. Men vid en viss nivå ( och en massa år) måste man ju få veta om det överhuvudtaget skall bli något lok !
Jag kunde ju inte veta att loket ej var körbart.!
__________________________________________________ ___
Sedan så har vi "newS d lok som är nästan svarta."
Om han bara hade ork att göra en ommålning till Svenska Brunlok.!!!
Om bara han kunde fixa en ny målning av samtliga D,Da, DM3 mm, så vore problemet löst.
Men så fort jag råkar nämna det i en tråd, så får jag
"skit" för att jag "stressar" newS.!!
Han har tagit betalt för loken som är felmålade, detta borde han kunna fixa till
Mazz bygger gratis, vilket är vansinne 2017.
(donationware är ett bra sätt, som newS använder minst 10 Euro) en eller ett par hundra sålda lok, ger snart klirr i kassan
Tiden då man satt och jobbade dubbla skift för att typ få färdigt en rutt, är över.
Jag själv la minst tio tusen timmar på dom rutter som jag släppte helt gratis till MSTS.
Ta er en funderare på detta
Kan säga att aldrig mer, då är man ju inte klok, allt är pengar i dag.
Det är ingen som kan lägga några som helst på krav på en 3D byggare som bygger gratis.
Sedan så frånsäger jag mig mer skitsnack.....
Ett lok kostar på steam runt 200 kronorr i dag och uppåt.
Ha De
.