Visa ett inlägg
Gammal 2016-12-30, 15:06   #17
blomsson
Medlem

Reg.datum: Jul 2011
Standard

I mitt fall så handlar det om att den information som jag delger ska vara faktaunderbyggd, om så icke är möjligt så ska det klart framgå att jag har dragit egna slutsatser eller gissat och i så fall hur det har skett så att tankegången kan följas. Vilket också kan göra det lättare att kritisera eller ställa frågor så att diskussionen kan utvecklas på ett trevligt vis!
När du Nisse (eller någon annan) påstår saker som känns tveksamma eller skriver att något alltid är på ett visst vis, när det inte är så, kommer jag att ifrågasätta dessa påståenden. Folk kanske tycker att jag är en "besserwisser" eller att "vad spelar det för roll det är ju bara en simulator"! Även fast man kanske inte kan simulera allt i Trainz, så finns det ändå ingen anledning att inte hålla sig till den faktabaserade verkligheten, därför att annars så kan myter uppstå!

Eftersom det här är korvtigers tråd, med hans bygge i fokus så tänker jag sluta (om det inte dyker upp något mer som jag "måste" kommentera) mitt bidrag till den här diskussionen med detta inlägg så att den inte blir belamrad med massa ovidkommande prat...

mvh
Håkan

Senast redigerad av blomsson den 2016-12-30 klockan 15:07.
blomsson besöker forumet just nu   Svara med citat