Hej på er !
Okay, nu så har jag tänkt satsa på TANE och köpt det på DVD i en affär i Göteborg, när jag ända var tvungen att resa dit (men det är en annan historia).
Min första reaktion är att det är väldigt mycket av allt "gammalt" som inte fungerar i spelet.
Utan att ha bemödat mig läsa igenom alla tidigare inlägg så frågar jag om det finns något vägskydd som fungerar. Det är väldigt mycket rött i listan på saker och ting i Surveyorn.
Allt "JVS" och "SVS" material är rött. Det sistnämnda är oanvändbart när "main" finns, men inte bommar och signaler !!
Inte heller de "gamla goa" signalerna, typ L Block 2, R block 4 etc fungerar !!
HELA totala banan "Bensland" som jag pulat med, till och från, under lång tid, måste byggas upp på nytt. Det är en mängd saker som inte fungerar. Var kanske inget vidare köp att "satsa på framtiden". Skulle nog fortsatt med 10-an eller 12-an och väntat något år tills TANE blivit varm i kläderna.
Att bygga Svenskt är utan tvekan inte något att tänka på i nuläget. Får starta om från början och bygga Kanadensiskt.
(Hittar inte Skärmbilderna från själva TANE - var de nu sparas någonstans? Har tagit skärmdumpar och klistrat in i Photoshop istället)
Hälsningar