Ämne
:
30-talare
Visa ett inlägg
2015-12-27, 03:20
#
30
Mazz
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
Ort: Vendelsö
Inlägg: 4 502
Begreppet "snart" kan ju vara ganska tänjbart... som tur e.
I alla fall tänkte jag inom någon dag släppa en beta i alla fall på första 30-talsvagnen. Gjorde en utflykt till Vänersborg från Trollhätten ToR för att prova lite. Det gick bra.
Bifogade bilder
30t01.jpg
(125.8 KB, 245 visningar)
30t03.jpg
(235.4 KB, 247 visningar)
30t04.jpg
(222.5 KB, 248 visningar)
30t05.jpg
(124.5 KB, 245 visningar)
30t05b.jpg
(105.9 KB, 242 visningar)
30t06.jpg
(221.4 KB, 242 visningar)
__________________
/Mazz
www.banbyggarna.se
... ... ...
www.nbvj.se
Mazz
Visa allmän profil
Skicka ett privat meddelande till Mazz
Hitta fler inlägg av Mazz