Ämne: Tane
Visa ett inlägg
Gammal 2015-12-21, 22:01   #2
Jockes
Medlem

Reg.datum: Feb 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CGD Visa inlägg
Fick ett mail.
Kostar det pengar för att få uppgradera till SP1? SP1 den största uppgraderingen i Trainz historia. I mailet kan inte se något om priser men det står 25% off.
Men jag tycker TANE var rätt tomt på banor och rullande saker men däremot så kommer det ju hela tiden mail om nya fantastiska tillbehör som går att köpa.

Ni som har kört TANE, är det så mycket bättre? Jag tycker den här vändningen som spelet har tagit är lite dyster och det har fått mig att tappa lusten. När jag nu startar Trainz är det 2010 och någon gång ibland tolvan.
Hur vore det att byta till Rail Simulator?
Rabatten är väl på att köpa just TANE, uppdateringen kommer (gratis) till jul för oss som redan äger spelet som jag uppfattade mailet Angående om att byta till Railworks/Rail Simulator/Train Simulator eller vad simulatorn nu heter detta år har jag väl inga större erfarenheter av, mer än att Trainz är 1000x lättare att hantera och använda tycker jag personligen...

TANE må vara lite tommare på rutter och tåg (om du inte köpt Deluxe-paketet), men ärligt talat, många av de rutter och tåg som följt med tidigare har ju hängt med ett bra tag och börjat kännas lite gamla och utdaterade nu

Och dessutom skapar ju vi i communityt riktigt fina grejer som (oftast) är gratis att ladda ner och använda, precis som till Rail Simulator (däremot har ju Rail Simulator ÄNNU mer saker som kan köpas, och dyrt äre också, tyvärr, skulle man köpa allt i Steam till den simulatorn kostar runt 4000€).