Hej på Er!
Har insett att det kommer att ta otroligt lång tid innan jag är färdig med min fiktiva rutt. Sitter åtskilliga timmar varje vecka men det bara växer...

Tile1 har nu 1896 objekt, tile2 1860 och tile3 1780 objekt. Konstigt att RE funkar...
Har gjort en bauxitgruva ovanför Wasefors nu med åtta spår, mottagningsstation för högspänning, planterat stora schaktmaskiner mm samt en del driftfastigheter. En fantastisk utsikt över Wasefors med hamn.
Har även lärt mig hur man använder "forest" denna vecka. Den var inte dålig, 5000 träd som ett objekt... (Är ju inte ruttbyggare egentligen...)
Såå, jag har bestämt mig att släppa mina nya objekt på min gamla site, som jag har återupplivat. På så sätt kan fler använda dessa, då det byggs en del rutter fortfarande.
Jag vill tillägga att en del objekt har unika skyltar med namn, typ stationer. Dessa skyltar kan jag ta bort eller ersätta med ny skylt för Din rutt.
http://www.simworld.se
Håller på att packa alla objekten. Självklart med dag- och natt texturer. Dock ej vinter textur. Ska jobba med zippningen av detta under jul och nyår, så en trolig release blir framåt januari.
Må Väl
Wase
.