Visa ett inlägg
Gammal 2015-09-20, 00:51   #2
Marcus Gustavsson
Tidigare v10
 
Reg.datum: Nov 2005
Ort: Halmstad
Inlägg: 2 513
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ADDE Visa inlägg
Lite fel är det ju att själva signalens länk agerar som 1000hz-magnet, men man ska ju bekräfta signalen när man passerar den. då är det viktigare vad signalen är placerat, inte vad magneten är placerat. Då kollar man på fel ställen, tycker jag.

För mig gick det i varje fall betydligt bättre. Jag körde i en manövervagn, och man kände på den verklighetssega pådraget. Jag var också imponerad över åskvädret och själva åskans animationer och ljud i det scenario jag körde på. verkligen häftigt och något jag skulle lägga in i mina scenarion... Tyvärr var bromsarna fortfarande allt för hårda. Det var därmed svårt att få tåget att stanna på ett bekvämt sätt. :/
Jag prövade flera gånger, jag prövade till och med att köra med kviteringsknappen nertryckt från första sekund jag såg den gula försignalen.
Nödbromsen aktiverades fortfarande för att jag tydligen inte hade kviterat signalen.
vilket var väldigt spännande för på dom tidigare två gula försignalerna fungerade det.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat