Jo, jag är mycket väl medveten om detta. Det är ju trots allt inte lätt att bygga mot den där simulatorn, har jag hört.
Men nu har du ju kommit till en version, och släpper den. Vi som har laddat ner tåget och testar den ger ju dig feedback i form av beröm, synpunkter och kritik. Vad var rätt, vad var fel. Alla har vi olika perspektiv på hur din modell ska vara. Och nu har du byggt utifrån din perspektiv. och jag ger dig feedback på hur det skulle vara utifrån min perspektiv osv.
Sedan är det helt upp till dig hur du tar kritiken och vad du gör här näst. Jag kan tänka mig att du tar en paus från modellen för att göra klart Stångådalsbanan och fortsätta med Itinon, eller? och det förstår ju jag!
Keep on going!
(Och glöm inte engelska manualer för våra internationella vänner... speciellt när det kommer till Copyright.)
|