Visa ett inlägg
Gammal 2015-07-18, 09:23   #6
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Och jag har uppdaterat min/Lennarts "Csam container 2", så att det nu är 4 olika containers som slumpas fram när man lastar dom (blev så långrandigt annars, hehe).

Samma kuid som förut (bara att skriva över alltså), men heter nu "Csam containers blandade".

EDIT: OPPS, blev vist fel tråd egentligen, skulle ha varit i downloads avd. egentligen, men lägger väl upp dom där också.
Har hållt mig lugn med Trainz och precis plockat hem det nyaste från er (ekan och lan), men inte installerat än.

Csam blandat innerhåller 4 olika texturer. Är texturen från Csam container 1 med bland dessa 4 eller är det totalt 5 olika texturer?

EDIT: Installerat och kollat. 4 olika texturer totalt, om jag inte har sett fel. Texturen för Csam container 1 är väl samma texture som texture 2 i Csam containers blandade eller ser jag fel. Om jag har sett rätt, så är det väl bara att kasta bort Csam container 1 direkt, då kuidnr. inte längre behövs och eventuellt ersätts med något nytt från Ekan i framtiden och då riskeras bli överskrivet.

Senast redigerad av Bengan den 2015-07-18 klockan 10:58.
Bengan besöker inte forumet just nu   Svara med citat