Citat:
Ursprungligen postat av ekankal
Och jag har uppdaterat min/Lennarts "Csam container 2", så att det nu är 4 olika containers som slumpas fram när man lastar dom (blev så långrandigt annars, hehe).
Samma kuid som förut (bara att skriva över alltså), men heter nu "Csam containers blandade".
EDIT: OPPS, blev vist fel tråd egentligen, skulle ha varit i downloads avd. egentligen, men lägger väl upp dom där också.
|
Har hållt mig lugn med Trainz och precis plockat hem det nyaste från er (ekan och lan), men inte installerat än.
Csam blandat innerhåller 4 olika texturer. Är texturen från Csam container 1 med bland dessa 4 eller är det totalt 5 olika texturer?
EDIT: Installerat och kollat. 4 olika texturer totalt, om jag inte har sett fel. Texturen för Csam container 1 är väl samma texture som texture 2 i Csam containers blandade eller ser jag fel. Om jag har sett rätt, så är det väl bara att kasta bort Csam container 1 direkt, då kuidnr. inte längre behövs och eventuellt ersätts med något nytt från Ekan i framtiden och då riskeras bli överskrivet.