Visa ett inlägg
Gammal 2015-03-28, 11:33   #3
AlleDahlle
Medlem

Reg.datum: Jun 2012
Standard

För min del så är endast exteriör väldigt intressant...

Skulle vilja påstå att inget arbete är gjort i onödan så länge någon finner det man gjort roligt. Dessutom är ju inte själva 3D arbetet gjort i onödan. Så länge man har original 3D-filerna kan man ju exportera till vilket spel som helst som har modsupport. Det är ju endast tiden att få in det i spelet som man kan tycka att man gjort i onödan. Exempelvis skulle ju basse, om han känner för det, kunna modda skyrim, cities skyline, euro truck simulator m.m och lägga in x10an där. Vad nu en x10a skulle göra i skyrim vet jag inte men möjligheten finns ju alltid. Så själva 3D arbetet är aldrig gjort i onödan, enligt mig i alla fall.

När det gäller ruttbyggare så är ju inte detta heller gjort i onödan, så länge man tycker att det är en kul tidsfördriv. Dessutom skulle ju inte motivationen finnas att att göra nya tåg om det inte fanns någon fin rutt att köra runt på. Jag menar vem skulle vilja lägga tid på att göra ett tåg till RW om allt som fanns var den där standard gröna kartan med en bit räls på? Svaret är troligen ingen.

Så vi ska inte överdriva någonting, och kom ihåg att alla kommer nog inte att uppgradera från dag ett så det kommer nog fortsätta att finnas folk som vill ha mer content till denna generation utav RW. Flera kommer nog att vänta med att köpa det nya spelet tills de känner att det finns tillräckligt mycket till den nya versionen.

Øresundståg (X31K)

Försöker just nu få in öresundståg(X31K/X32K) i Railworks/Train simulator

Senast redigerad av AlleDahlle den 2015-03-28 klockan 11:45.
AlleDahlle besöker inte forumet just nu   Svara med citat