Visa ett inlägg
Gammal 2013-08-04, 01:41   #100
ocvn
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson Visa inlägg
Den dagen jag känner att jag kan vara villig att ta emot pengar för mina modeller är när jag även kan tillhanda hålla egna ljud till modellen.
För det anser jag är en väldigt stor del i det hela, bra och naturtrogna ljud.
När jag får pengar över nästa gång ska jag investera i en inspelningsenhet, efter det även en bra mic till den så kan jag komma igång med bra ljudinspelningar.
Personlig mener jeg at T44 er et lok utviklerene kunne tatt betalt for, for makan til kvalitet på et lok trur jeg du skal lete lenge etter ! Dette ligger i topp-sjiktet med vR sin Expert-Line og HRQ Taurus som jeg kjenner til !

Dette er ikke noe jeg sier fordi jeg har vært borti prosjektet(ene), jeg synes bare jeg var heldig som fikk "være med" på prosjektet i den grad jeg var. Jeg er ikke interessert i å tjene noenting på Marcus sine prosjekt, det er hans.

Når det kommer til akkurat dette så kjøper ikke penger kunnskap, det står ikke i noen bok eller blir tatt kurs i hvordan du skal ordne alt mulig i RW. NOE står i et skriv utgitt av RS.com i 2007 hvis jeg ikke tar feil. Alt du skal finne ut må du finne på nettet, og derfor er mye tidkrevende arbeid kastet bort på å søke opp og forstå det som står rundt på forum rundt om i verden ...

Jeg personlig gjør kun ulike ting fordi det er en morsom utfordring å lage ting, noe blir bra og andre ting blir ikke så bra Jeg har brukt mange timer på å forstå det "arbeidet" jeg gjør, men har det mye gøy i ettertid. Tar jeg ikke betalt for arbeidet kan ingen stille krav i ettertid heller