Citat:
Ursprungligen postat av rely
Jag tror nog i största allmänhet att många på forumet är upptagna nu. Med tanke på att skolorna snart är slut och att folk har mycket att göra innan semestern.
|
Jag tror attt rely har en poäng här. Nu i måndag, tisdag så har jag haft mycket skolarbeten då vi hade två prov igår. Och i måndags så hade jag träning med musikkåren här i Vimmerby inför en resa till Skottland vi ska ha i sommar. Då kom jag inte hem förän nio. I helgen så har jag varit på en släktträff så då har inte kunnat göra något. För övrigt så lyckades jag skicka några bilder på sportmodellen av Z4p till dig i torsdags. men jag har inte fått något svar från dig, så jag förstår hur det känns.
Anledningen till att jag slutat kommentera nu på slutet är att jag inte har haft något att kommentera om. Modellen ser jätte fin ut och det enda "fel" jag kan hitta är så obetydligt att det inte är värt att nämna det, och när man bara hittar ett sådant fel så kännar jag att jag inte kommer på något mer att kommentera. Men om du nu vill att jag ska skriva "vad vackr den är", eller "snyggt:applad" så kan jag göra det. Sedan kan man också nämna att det brukar komma en massa kommentarer som "vackert" och liknande när du väl har släppt den.
Men om det nu var en kommentar om modellen du ville ha så ska du få en. Jag tycker att du gör ett galet bra arbete med den och jag fattar inte hur du lyckades få till det med hytten
Hoppas det går bra med modellen, för jag kan inte kommentera något mer då jag ska iväg torsdag-lördag och troligtvis åka till smalspåret på söndag.
EDIT: om du vill veta felet så är det att den guldiga ovalen som dom äldre Z4p har är klisterlappar som säger något i stil med "tillhör Tjustbyggdens Järnvägs Förening"