Citat:
Ursprungligen postat av Hawk
Hej
OK
Kan väl gå med på att TS är en kombinerad simulator och spel.
Det bror ju på hur man tycker.
MSTS var ju bara rolig att bygga i. En verklig utmaning.
Men jag har tappat lusten för att bygga nått mer, trots att det verkar mycket enklare i TS,
MSTS gick en på nerverna ibland, men man kom alltid tillbaka, efter lite sömn. Man hade hela bordet fullt med lappar om lon-Lat mm där det skulle ändras något (jobbigt)
I TS är det ju löjligt enkelt.
OBS
Detta är bara vad jag tycker..
|
Förstår inte vad poängen är?
Vad ska vi göra åt att du tappat lusten för att bygga?
Eller att du inte uppskattar att sakerna blir mer avancerade?
Personligen ser jag helst att sakerna blir mer avancerade, att folk faktiskt lägger tid på det dom gör och gör ordentligt produkter istället för att massproducera skit som i slutändan inte kommer uppskattas av den stora massan.
För kontentan är ändå att "spelets" största marknad är folk som vill simulera tågkörande, och dom flesta letar efter avancerade produkter.
personligen är jag bara utanför hytten om jag växlar och vill ha en bättre översikt av sättet, tyvärr erbjuder ju inte RW några bra lösningar på det mer än den flygande vyn.
Sen är det väl knappast någon som tvingar dig att ladda ner avancerade lok och vagnar?
Det är upp till varje utvecklare att göra sina produkter så detaljerade som dom vill, passar det inte behöver man inte använda det.
Utan individuella användare och utvecklare så kommer RW aldrig komma någonstans utan sitta fast på den nivån det är nu.
Så tacka vet jag folk som Mawkish, som inte bara utvecklar underbara 3D modeller utan även håller på att ordna ATC:n..
Det kommer bli ett välkommet tillägg för oss som uppskattar realism.