Visa ett inlägg
Gammal 2013-03-01, 22:34   #8
ocvn
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Standard

Bare for å besvare alle spørsmål best mulig. Hvis alle avinstallerer den gamle versjonen og installerer den seneste versjonen av banen, så løser det noen problem med manglende lok og vogner, som egentlig ikke skulle vært i scenarioer. De som har kjøpt RW FØR TS2013, bør ta en gjennomgang av sine filer på følgende måte i Steam som jeg har sagt et utall ganger før:

Citat:
Ursprungligen postat av ocvn
… gå inn i steam, Library/bibliotek, finn railworks, høyreklikk på railworks, finn properties/egenskaper, også local files/lokale filer, også trykker du på verify integrity of game cache/bekreft integriteten i spillbufferen, knapp nr. 3
v.h94: Det er skrevet et lite avsnitt i read-me om at hvis du hadde spillet før TS2013 så er selve banen gratis, mens hvis du har etter TS2013 må du anskaffe European/US Asset pack fra Steam, evnt. skaffe banene som var standard i RW

Det er ikke løsningen på alle problem, men jeg kan ikke gi dere filer som egentlig er "payware" uansett hvor tåpelig denne oppdelingen i TS2013 har vært … Det er som Mawkish ganske rett sa det: det er "feil" å dele betalvarer, men det kan og gå utover omdømmet for brukere og siden.
Ikke ta meg for en kjedelig sint gubbe, jeg prøver så godt jeg kan uten at det strekker helt til behovet