Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-27, 14:13   #1
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
Standard

Tack, KMW!
Samsung Galaxy SII mobilkamera. Är nöjd med den.
Totte besöker inte forumet just nu  
Svara med citat