Visa ett inlägg
Gammal 2013-02-16, 11:51   #24
CGD
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Standard

Ja det är farligt att skriva här för alltid är det något som blir fel.
Nu på morgonen idag har jag läst i andra trådar på Forumet om hur konstruktiv kritik skulle uppskattas. Men när jag då skriver något kort som jag upplever med Trainz blir jag omedelbart halshuggen utav någon av de stora på detta Forumet. Speciellt tråkigt då när det är Svenolov, en medlem var saker jag alltid använder och har berömt honom för.
Kanske är detta också ett skäl för att sluta skriva på detta forum.

Nej Svenolov jag har inte prövat något utav dem du nämner. Jag hämtar mest tyska, engelska eller USA modeller. Antingen från DLS eller från enskilda hemsidor. Även om det finns skickliga konstruktörer som använder sig utav alla de skript som finns så finns det många som inte gör det.
Om jag då tar DLS som exempel så finns där samma lok uppladdat flera gånger. Det enda som tycks skilja dem åt är deras nummer. Här tycke jag ett automatiskt numreringssystem skulle varit bättre. En del lägger ut lok och vagnar i olika utföranden ,mer eller mindre smutsiga. Jag tycker att ett automatiskt system för olika utseenden skulle varit bättre. Det finns ju många användare använder sig av dessa system.
Men samtidigt är det här inget problem som är så stort att jag inte använder sakerna. Nej då lång därifrån. För även om jag köper en del saker så uppskattar jag mycket att det finns skickliga byggare som lägger ut fina saker för gratis hämtning.
CGD besöker inte forumet just nu   Svara med citat