Ämne: Önskemål
Visa ett inlägg
Gammal 2013-01-27, 10:48   #3
Marcus Gustavsson
Tidigare v10

Reg.datum: Nov 2005
Standard

Även om den ser "grym" ut så kommer den vara obrukbar på grund av det höga polygonantalet som brukar komma med sketchup modeller.
Det är därför programvaran bara används för att leka med och inte används i professionella sammanhang.

Om det är något du väldigt gärna vill ha så får du nog faktiskt se till att bygga det själv.
Eller köpa en 3D modell utav en 3D konstruktör, det finns många som erbjuder den tjänsten.

För folk bygger det dom själva är intresserade utav.
Jag råkar bygga lok för att jag är intresserad utav tåg, och råkar besitta kunskapen om hur man bygger.
Men personligen kommer jag aldrig bygga ett Öresundståg då det inte passar in i mitt intresseområde.
Och jag tror att det är problemet för dom allra flesta, och det är därför det inte finns till Rw ännu.

Jag skulle rekommendera dig att lugna ner dig lite, att du startar två trådar om samma sak på så kort tid, och även tjatar i Basses tråd om alla hans skapelser, det kommer inte vara så populärt i det långa loppet.

Har du tur bygger någon denna förstyggelse på spår, men skulle gissa på att det blir danskarna som hinner först med det.
Marcus Gustavsson besöker inte forumet just nu   Svara med citat