Personligen så tror jag att vi är i en ganska långvarig svacka.. Vilket bidrar till att man tappar lite lust och hopp, men det är väl bara att hålla ut!
Citat:
Ursprungligen postat av sealpower
Mitt intresse skulle förmodligen ha varit högre om *vad de nu kan tänkas heta idag* gett oss en ordentlig simulator med en ny spelmotor med stöd för "moderna" animations och renderingstekniker istället för hosta fram nya versioner varje år som inte är annat än 300krs patchar där nya funktioner är lite hastigt silvertejpat utanpå den gamla instabila kärnan inte var nån höjdare redan för 10 år sen.
Kikat lite på railworks men där verkar arbetsprocessen vara så kontraintuitiv att det känns inte lönt att lägga ner tiden.
Och där var det slut på mitt arga kacklande 
|
Ja du sealpower.. Du har väl rätt i att spelet inte har blivit så enormt mycket förändrat under de 10 år som har gått. Visst en del saker har ju fått stora förändringar så som träden och röken men annat än det så är det sig ganska likt. Men det behöver ju inte vara en dålig sak. Eftersom att det har vart så bra på bakåt kompabilitet så finns det ju ett ENORMT utbud av contet till Trainz idag.
(Vill inte starta ett krig mellan andra simulatorer och Trainz nu!!!)