Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-01, 19:58   #4
Mawkish
Medlem

Reg.datum: Jul 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av melin1971 Visa inlägg
skulle vilja se den rättegången för copyright....jaså du..du har använt ett träd i din bana som X har gjort...som BARA fungar i rail works och som du har gjort en bana till som BARA funkar i railworks...haha...skratt retande...finns inget land i världen som ens skulle orka bry sig. nytt objekt är finare ord för mod....tyvärr tror många i train och rail världen..trainz..mm ..och enbart faktiskt i den världen...inte i något annat spel..tror sig de som gör saker att de är helt plötsligt copyright skyddade för de gör en skylt i ett spel. har ni sökt copyright skydd???

hej..jag vill söka copyright skydd för en skylt jag har gjort i ett program..som gissar är nerladdat från internet för de kostar 40 000 att köpa de riktigta programet och gjort en skylt som BARA jag får använda i spelet. lol

skillnad på företag och privat personer
Kan väl tycka vad man vill om copyright men man behöver inte söka copyrightskydd för något eftersom det per automatik är skyddat i det ögonblick det skapas och det kan innefatta det mesta som t.ex. ett brev som man har skrivit så du är inte helt rätt ute även om jag inser att du inte är någon förespråkare av copyright