Citat:
Ursprungligen postat av Erafjel
Din rutt ser himla läcker ut, rely! Snygga byggnader, snyggt landskap (snygga tåg förstås!). Du verkar vara en detaljernas man och behärska dem dessutom!
Har du några planer på att göra rutten tillgänglig i något skede? Det känns som det vore en upplevelse att provåka den!
|
Tack så mycket! Du kan tacka alla byggare vi har här på forumet för alla hus och tåg osv.
Detaljer och brist på tid är det som gör att rutt byggandet tar oerhört lång tid för mig.
Det finns planer på att släppa rutten någon gång våren 2014 tidigast.. Eftersom att jag precis har byggt klart 2 stationer och en linje på ca 5 km så prövade jag att packa ihop rutten och skickade den till en kompis som är lokförare på riktigt. ( Han ska hjälpa mig med signal systemet senare )
Men eftersom att jag har tillgång till en del content som inte går att få tag på någonstans än / längre så fick han bara ca 75% av den färdigbyggda delen..
Och just nu så vet jag inte hur jag ska lösa det problemet.
Men om folk orkar att själva ersätta de tomma hus platserna så kan jag
KANSKE släppa en liten del av rutten redan vintern 2012 eller på våren 2013. Men det beror helt och hållet på dom som ska testa den del som jag planerar att släppa först. Jag vill inte släppa en rutt som inte fungerar som den ska!
Dessutom så kommer jag att inkludera en rekomenderad data spec för att folks datorer inte ska brinna upp!