Ämne: Pisstråden
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-19, 00:05   #4
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Troian Visa inlägg
Sedan jag kom hit till forumet så har jag bara fått negativt från dig, ekankal... Det verkar nästan som ditt ända syfte är att trakassera mig. Redan i ditt första inlägg som du skrev till mig så kände jag ditt hat då du skrev till mig att "jag ska minsann inte förvänta mig att bli särbehandlad på grund av min familje tragedi"... Har jag någonsin bett om att bli särbehandlad?! Fy fan vilken empatisk människa du verkar vara. Tro det eller ej, men jag har faktiskt tagit illa vid mig av att läsa påhopp efter påhopp från dig.

Och jag måste bara fråga dig, ekankal, känner du dig tuff när du sparkar på en som har det svårt i livet? För det är precis vad du gör gång på gång på gång... Hoppas du är jävligt nöjd!!!
Börja med att ta reda på vad ordet trakassera betyder, för du säger ju att alla som kommenterar faktan (även om det ibland bara är en massa svordomar och annat taskigt språkbruk) i dina inlägg trakasserar dej.
Hade du haft lite innanför pannbenet, så har det varit betydligt smartare att svara på kommentarerna och inläggen som har gjorts mot dej, på ett sakligt och moget sätt, då hade man kanske kunnat ta dej på allvar.

Och med detta inlägg, så slutar jag både att läsa och kommentera några fler av dina inlägg, för man blir bara så, för att använda DINA EGNA ORD, sjukt jävla fett trött av dom.