Ämne: Pisstråden
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-18, 23:12   #3
Troian
Read-only

Reg.datum: Apr 2012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Hmm, om JAG hade mottagit liknande bilder från flera olika personer (vilket det tydligen rör sej om här), så skulle JAG ta mej en allvarlig funderare, kan JAG SJÄLV ha gjort något som fått dess personer att hysa agg mot mej???
Tror inte att det är speciellt vanligt att flera olika personer helt plötsligt börjar trakassera en annan människa, HELT UTAN ANLEDNING.
Man behöver ju inte vara hjärnkirug för att fatta att det ligger en hund begraven någonstans oxå.

Kan ju tillägga, att jag försvarar inte tilltaget på nått vis ändå.
Sedan jag kom hit till forumet så har jag bara fått negativt från dig, ekankal... Det verkar nästan som ditt ända syfte är att trakassera mig. Redan i ditt första inlägg som du skrev till mig så kände jag ditt hat då du skrev till mig att "jag ska minsann inte förvänta mig att bli särbehandlad på grund av min familje tragedi"... Har jag någonsin bett om att bli särbehandlad?! Fy fan vilken empatisk människa du verkar vara. Tro det eller ej, men jag har faktiskt tagit illa vid mig av att läsa påhopp efter påhopp från dig.

Och jag måste bara fråga dig, ekankal, känner du dig tuff när du sparkar på en som har det svårt i livet? För det är precis vad du gör gång på gång på gång... Hoppas du är jävligt nöjd!!!

Senast redigerad av Troian den 2012-04-18 klockan 23:22. Anledning: edit
Troian besöker inte forumet just nu   Svara med citat