Visa ett inlägg
Gammal 2012-02-03, 21:33   #47
stina
Medlem

Reg.datum: May 2004
Smile Man har haft videokonferens...

med Moster Hulda.. hon har tagit ledigt ett par dar.. och tagit in på "The Anchor".. det är jag värd myntar hon "jag är ju banans ankare".. hon har tagit med sig sin.. ja vi vet inte vad hon använder.. men i alla fall.. har hon direktlänk med VD Stina.. lite kallprat försiggår.. och Moster nämner att det känns som om John Cleese.. finns nånstans.. och visst det är han.. kolla bara på denna..
http://www.youtube.com/watch?v=7xnNhzgcWTk..
Moster Hulda.. som inte är nån större fantast av Tyskland.. ville att detta klipp skulle vara med.. över mina döda kropp att nåt från DB (Deutsches Bundesban).. ska få rulla på vår bana.. och hon har ju lite att säga till om.. hon blir rödare och rödare.. hoppas att ni följer med i jargongen här på Forumet .. hälsar Stina.. men så här kan det gå...
Fortsättning följer.. om än något långsammare.. hälsar VD Stina.. som också numera kan tillägga "Farfar".. i sitt CV..
Och om någon noterar "ringarna" som är med på bilderna.. är det för att Stina inte brytt sig om att ta bort dem.. han är ju salig i sin farfarsroll..
Bifogade bilder
Filtyp: jpg The Anchor1.jpg (236.5 KB, 350 visningar)
Filtyp: jpg The Anchor2.jpg (220.5 KB, 352 visningar)
Filtyp: jpg The Anchor3.jpg (210.4 KB, 352 visningar)

Senast redigerad av stina den 2012-02-03 klockan 21:45.
stina besöker inte forumet just nu   Svara med citat