Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-13, 03:44   #9
vovven47
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 338
Standard

Tack för dina dokument.
Inser att man bör ha programmerings erfarenhet för att sätta sig in i detta:
Objektorienterat, interpreterat och lite av C/C++ syntax.....

Jag kommer inte just nu längre än till att få vattnet att stoppa, men det j-la röret vill inte återvända in i porten.
En skillnad mellan ditt torn och DRGW är ju att du animerar ditt eget medan DRGW kör "default"!

I din GS kod kan du hitta följande rader bort kommenterade:
//change to false to remove animation reference, can make true later for spigot animation
// usePipeAnimation = false;

// Use a different animation mesh than the standard pipe
// pipeName = "tender";

Detta bör beaktas, men mitt mål är att få igång utvecklingsverktyget så att man verkligen kan följa med script exekveringen.......
vovven47 besöker inte forumet just nu   Svara med citat