Om jag får yttra min ytterst okvalificerade åsikt så tror jag personligen att bristen på entusiasm främst beror på att vi på detta forum de senaste åren blivit alldeles för bortskämda med den stora mängd material som Lennart och övriga (inga nämnda, inga glömda) överöst oss med den senaste tiden. Vilket leder till någon form av inflation på content-fronten där varje individuellt objekt tappar den sensationell effekt de en gång hade på den tid då det inte gjordes så mycket svenska objekt.
Nu menar jag självfallet inte att det var bättre förr när det inte fanns så mycket svenskt förutom STWs lite till åren gångna material, men forna tiders entusiasm skulle inte vara helt fel att få tillbaka.
Rätt tänkvärt
Jag kan inte annat än imponeras av alla er som fortfarande kämpar på och gör nytt material till simulatorerna trots denna svacka. Ni är värda all beröm ni kan få och mer därtill!

(Själv sitter man och jobbar ändan av sig och unwrappar skopor och dylikt för att bidra med någon form av (H)jul(lastar)klapp till alla dem som väntat alldeles för länge

)