Visa ett inlägg
Gammal 2011-10-03, 22:46   #490
Totte
Hedersmedlem
 
Reg.datum: Mar 2002
Ort: Trollhättan
Inlägg: 9 877
Standard

Hej!
Spännande bygge!
En liten fråga, har du kvar den första delen av Stockholmsrutten? I den finns ju signaler placerade av mig. Du kan följa hur de ska placera rätt. Det är väldigt viktigt. Annars kraschar rutten.
Totte besöker forumet just nu   Svara med citat