Nä, dra mig baklänges...
För nu har jag verkligen ställt till det.

Jag försökte på alla tänkbara sätt få bort det där spåret, men det hamnar i "ouppklarade fall".
Fungerar inte vad jag än gör. Provat alla upptänktliga varianter utan resultat....
Beslöt därför att försöka nyinstallera rutten. Jag har ju sparat den som en CDP häromdagen, utan den där retliga rälsbiten.
Jag raderade rutten i Content Managern och valde arkivmenyn, Import CDPs...
Allt tycktes löpa fint, den läser och läser, men så slutar den med Failed to install, och det är just kuidnumret på min rutt !
Så den kom aldrig tillbaka

. Så nu är hela rasket borta, weck, gone, dissappeared, kaputt och god natt.....
Inte ens efter att ha kört en database repair.
Så nu sitter man med skägget i brevlådan och får börja om på nytt.
Fasiken vet om jag har lust. Lägger nog ner projektet ett tag och så får vi se om jag återupptar det senare någon gång....
Eller om någon annan vill försöka. Jag har ju CDP-filerna kvar, fast de tydligen inte vill fungera hos mig....
Hälsningar
EDIT EDIT: Ser också att CDP-filen är på bara 342 MB. Originalfilen är (var) på omkring 800 MB. Någonting har försvunnit på vägen när jag sparade rutten som en CDP. Detta trots att meddelandet jag fick var att rutten sparats successful.
Jag tar Time-out på 2009 och hoppar över till 2010. Rutten finns faktiskt där också. Den är dock inte lika bearbetad som den hann bli i 2009.
Hälsningar