Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-22, 23:39   #3
Nils Blid
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Standard

Det här är i vårt sammanhang en vidrig historia. Tyvärr har den här historien (dramat är ett bättre täckande ord) inte väckt den uppmärksamhet som historien förtjänar. Benkegbg – en av våra mest aktiva medlemmar – har verkligen dragit en nitlott.

Jag har under nåt års tid haft ett närmare samarbete med Benkegbg både genom Forum och privat. Jag har imponerats av hans kunskaper och dom vill jag/vi har kvar.

Jag är tämligen säker på att fler har drabbats av TADDaemon utan att begripa orsaken. Om jag förstått saken rätt handlar det ytterst om att stänga av TRS på rätt sätt. Hur vet jag inte annat än att TADDaemon måste ha tid att avveckla sig självt.

Då och då, när jag startar upp 2009, så frågar antivirusprogrammet om jag godkänner en nedladdning från just TADDaemon. Nej, har jag svarat eftersom jag trott att det är ett program laddat med spioner och viruskroppar. Här har jag kanske haft tur – vad vet jag?

Att Benkegbg har tappat lusten är begripligt. Dock vill jag gärna rikta en uppmaning till honom genom Nils Poppe: Tappa inte sugen, världen är full av tappade sugar.

Nisse
Nils Blid besöker inte forumet just nu   Svara med citat