Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-11, 00:24   #11
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Här har man haft en riktig skitdag, med extrajobb, fast man egentligen skulle varit ledig, och sen ser man ditt nedslående inlägg.
Ingen vidare bra "humörhöjjare, och bra avslut på söndan (fast det hinner väl bli måndag innan jag har skrivit klart).

Hoppas verkligen att du bara är inne i en tillfällig "svacka".

Tyvärr kan jag bara hålla med dej.
Det är bara så enkelt att glada tillrop, och dunkar i ryggen sporrar å inspirerar.
Och då behöver det inte bara vara superlativ, för att man ska suga i sej det possitiva med kommentarer (så länge dom är positiva).
Bättre då med 100 "Fint" (och en kanske lite lång tråd, men va fan då), än iskall tystnad.

Tycker att forumet allmännt verkar ha halvdött, det är sparsammt med kommentarer i allt från tågbilder, screens, downloads, mm, förutom "Kan du inte bygga XXXX oxå?", "När kommer det för nerladdning", "Vart har du hittat det och det?"

"Orkar" folk inte åtminnstånne lägga in ett enkelt "Fint", "Bra jobbat", etc. först (om man nu tycker det), innan man börjar fråga?

Jag är inte heller ute å fiskar beröm, men ibland känns det lite döfött när man t.ex visar bilder i screenshot-tråden, och av responsen att dömma, verkar det inte vara många som bryr sej.

Ett av människans bästa drivmedel, är faktiskt ett par hinkar beröm lite då och då (förutsatt att man har förtjänat det, och du har nog tjänat in en hel bassäng vid det här laget ).

Hoppas att man får vakna till en måndag, i lite gladare anda .

Senast redigerad av ekankal den 2011-04-11 klockan 01:17.
ekankal besöker inte forumet just nu   Svara med citat