Citat:
Ursprungligen postat av lan
Nåja Sealpower,
jag tror Auran tänker att om man implementerar "scale" så kommer spelet att" hacka" så in i h-vte att ingen vill ha det. Tänk på att JET-exporterna fungerar ganska väl, sen är det upp till oss "konstruktörer" att göra det bästa av det vi erbjuds! (men scale kvarstår som ett önskemål för framtiden!).
Sluta inte posta i mina trådar! Du är värdefull som "tankesmidare" !
|
Jag syftade inte direkt på scale utan snarare på vertex manipulering i allmänhet istället för solida kroppar för sig. Alla personer, karaktärer och djur i alla andra typer av spel är animerade på just det sättet och har varit så i över 10 år, det börjar liksom vara normen för hur man animerar. Så lite snålt känns det ändå av Auran att de ine tagit med det eftersom det begränsar kraftigt vad man kan göra med animationer. Prestandamässigt är det inte så stor skillnad i dagens läge. Men man får väl nöja sig med det som finns