Citat:
Ursprungligen postat av sealpower
Jaja, jag fattar vinken.
Snörde dessutom ihop en testmodell, men det är sat som du säger.
Men jag har svårt att fatta hur Auran kunde göra en sån tabbe och inte inkludera det mest grundläggande inom spelanimationsteknik, något som finns i så gott som alla moderna spel (och mindre moderna). Rätt dåligt av dem faktiskt.
Nåja, nu slutar jag fylla din tråd med omöjliga förslag och går och stör någon annan istället 
|
Nåja Sealpower,
jag tror Auran tänker att om man implementerar "scale" så kommer spelet att" hacka" så in i h-vte att ingen vill ha det. Tänk på att JET-exporterna fungerar ganska väl, sen är det upp till oss "konstruktörer" att göra det bästa av det vi erbjuds! (men scale kvarstår som ett önskemål för framtiden!).
Sluta inte posta i mina trådar! Du är värdefull som "tankesmidare" !