Citat:
Ursprungligen postat av bear
Jag rekomenderar att du läser hela tråden och inte bara första inlägget, vi hade en ganska lång diskussion i den tråden bland annat svarar chris så här på en direkt fråga ifrån mig: And another question for Chris, will there be any specific requirements for objects to work in multiplayer or will existing rolling stock and scenery work?
Assuming that the content and all necessary dependencies are either built-in or available on the DLS, then most rolling stock and scenery should "just work". It's feasible that someone could write a script which works in single-player but breaks in multi-player, but that would be a specific fault in that content, not a general problem.
kind regards,
chris
...
|
Jag litar alltid på vad Chris (WindWalkr) säger, jag har konsulterat honom många gånger i andra sammanhang.
Jag tror att grund ide'en är bra, vi får väl se vad den leder till. Det är speciellt, som jag har sagt tidigare, att det är en stor fördel om det bara finns EN version på ETT ställe som ALLA använder. Oavsett om det gäller skript eller andra "assets".