Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-28, 06:14   #9
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ekankal Visa inlägg
Fy fan för Auran.
Nu börjar man visa sitt rätta (ny) jag: PENGAR PENGAR, och SKIT i allt annat.
TVINGA på folk First class ticket, eller att köpa nyare vers av spelet, fast ekonomin kanske inte tillåter för alla, FY FAAAN.
Trodde att man kunnde få göra dom valen själv, utan tvång.

"Trainz life cyckle policy", va är det för jävla skit, har aldrig hört talas om någon annan speltillverkare som har kommit med något så in i helvete korkat hjärndött.
Jag "älskar" mitt Trainz, men börjar HATA Auran.
Känns som det är jävligt nära att kliva av Trainztåget nu, och gynna en simmulator som inte SKITER i sina användare som hjälpt till att göra simmulatorn till vad den är idag (=alla köpare, och skapare av allt ursprungligt material och tidigare ver. av spelet)
Håller med det är inte bra det är inte direkt Auran som gjort spelet. Uttan det är alla byggare/3D byggare som gjort spellet med allt material. Borde vara gratis tycker jag.Visst blir man förbannad! Att man ska vara så snåll Räker det inte med alla tusentals som köper spelet. Hoppas folk E mailar Auran och frågar vad det är för skit dom håller på med. Gillar mitt trainz men utan dom som byggt matrialet till spelet så skulle trainz vara ett riktig tråkig och dåligt simulator spel. Auran Slutta mjölka alla på pengar!
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat