Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-23, 15:25   #4
Rasmus96
Medlem

Reg.datum: Sep 2010
Standard

Jag läste lite på nättet idag och sista trafikdagen på bannan är den 12 oktober så det är dags att gå in på SJs hemsida och boka tågbiljetter nu. Jag kommer att vara borta tre dagar dagen innan finalfesten för att bo på ett vandrarhem i Bergvreten.Dagen därpå kommer det bli ånglok diseltåg veteran bussar stora marknder tippspromenader längs den nedlagda delen av bannan och jag ska träfa andr tåg tokiga och äta gått Y60r och Y7or kommer att trafokera bannan. Och jag kommer försås åka sissta turren som kommer att gå klockan 24:00 från Kullinge till Bergvreten. Efter tåget stanat vid ändstationen för sissta gången så kommer det väll bli lite snack med lokföran och personalen på tåget sedan går jag nog och lägger mig och det kommer att vara sent. Nästa morgon så ska jag gå upp tidigt för att promenera längst spåret och ta litte små saker ifrån bannan och sedan tar jag den nya bussen linjen till Kullinge för att ta tåget till backa till Stocholm. Jag vill gärna lägga in bilder ifrån ressan men man måste slå in något som hetter URL och vad är det och hur får man sedan in bilderna

MVH Rasmus (Tåg Galningen)

Senast redigerad av Rasmus96 den 2010-09-23 klockan 16:05.
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Svara med citat