Citat:
Ursprungligen postat av Bengan
STW-gänget har väl mer eller mindre upplösts, är nog bara Janne och Tomas som kämpar på mellan varven, när tid finns.
X1:an höll Fredrik på med och av okänd anledning (gissning från min sida, så blev den föråldrad innan den ens blev klar. Har för mig, att den var tänkt för UTC, föregångaren till TRS2004), så blev den aldrig färdigställd. Tror knappt Fredrik har 3D-filen kvar ens, så hon blir nog aldrig färdigställd.
|
Tråkigt men jag är säker på att vi kommer se en X1a för eller senare hopas jag. Jag vet att det är fler som saknar en X1a till Trainz. Jag kommer ochså sakna X1 passade så bra som pendeltåg men SL har typ hur mycket pengar som hälst. Och jag läste i Tidningen tåg och där stod det att SL beställer fler X60 så snart försviner väl X10 ochså. och då är jö alla gamla godingar borta.
Tur att X10 i allafall alltid kommer att finnas till Trainz men jag vill se X10 och X1 sida vid sida på spåren i trainz. Någon mer som vet något om X1an till trainz Skriv gärna ett inlägg eller håller du på med en X1a eller tänker du börja bygga en X1a så skriv ett inlägg.