Jag har några gammla (och nya) spel som jag vill bli av med. Anledningen är att jag inte gillar dem eller har tröttnat. Det är dessa spel; PM:a mig om ni är intresserade, så tar vi han om betalning osv. Alla priser är utan frakt, frakten tillkommer!!!
Midtown Madness 2: Ett ganska gammalt bilspel som jag inte har spelat på många år. Inte så vidare bra grafik. Passar bra till gammla datorer. Man kör i London eller San Fransisco, fritt eller race. 50 kr.
Attack on Pearl Harbor: Ett inte så gammalt flygspel med inte särskilt bra grafik. Spelet är inte alls realistiskt, det är också i tredjepersonsvy. Dålig spelkänsla. 50 kr.
Flight Simulator X: Det nyaste spelet i Microsofts kända Flight Simulator-serie. Imponerande grafik och spelkännsla, men jag föredrar själv FS 2004 av någon anledning. 200 kr.
Avatar The Game: Spelet som grundar sig på succefilmen Avatar. Otrolig grafik och välgjorda miljöer, men lite tunn story. Tredjepersonsvy, och denna typ av spel är enligt mig bättre i förstaperson. 150 kr.
Rail Simulator: Ja, vad ska man säga. Den ganska misslyckade föregångaren till Railworks. Ganska bra grafik, men det är väl allt... Antar att ingen vill köpa... 50 kr.
Och kom ihåg, det är först till kvarn som gäller!