Citat:
Ursprungligen postat av ekankal
Några av Bengans bilder som har blivit Trainz-tåg.
|
Tack, Ekan.
Det känns väldigt skönt, att få se. Att bilderna kommer till användning. Känns, som om jag lägger upp en massa skitbilder hela tiden och att själva idén med tråden, där har jag ju glidit helt ifrån själva ämnet om detaljer och loggor. Tror att många, har ledsnat att kika in i tråden p.g.a. detta och undrar, ska han inte lägga av någon gång att lägga upp en massa skitbilder.
Känns även dubbelt så skönt, att du själv håller på med Trainz. Då vet jag, att jag själv kommer att få nytta utav allt, när alla tillstånd är klara, då dom hamnar på downloads.
Hade annars själv, tänkt att använda dom. Genom att räta ut, klippa och klistra. Det där, med att räta ut bilderna. Har jag precis bara lärt mig, hade ingen aning om att det gick att göra. Därför har korten, bara blivit liggandes i flera år.
Näe, nu ska jag ut och skotta. Får se, om jag hinner grovklippa lite mer kort senare.
EDIT: Vet inte, hur noga du vill vara. Men det var bara på Rc6 1324 som det stod Statens Järnvägar på och det var gjort för 150-års kalaset i Gävle. Stod även Statens Järnvägar på långsidan. Ifall du vill leka med siffrorna och kladda på långsidan, så har du två varianter istället för en. För mig själv, spelar det ingen roll, om hon heter 25 istället för 24.