Citat:
Ursprungligen postat av ekankal
Jag tänker inte säga något om vilken simulator som är bäst, eftersom att jag kör bara en, och har inget att gämföra med.
Och jag tänker inte tala om vem som har sämsta grafiken, eller göra andra uttalanden som jag inte har belägg för av samma anledning.
Det tycker jag att det är fler som bör ha i åtanke.
För visst låter det lite oseriöst, när någon recenserar en simulator man inte ens kört i, eller tar en äldre ver. av en simulator och gämför med en ny ver. av en annan, osv osv.
Däremot kan jag rek. en titt på screenshots i Trainzdelen här på forumet, och kika på lite "tecknade" bilder  .
|
Jag har kollat ofta i trainz screenshots tråden. Och dina bilder är otroligt bra och verkliga. Där är det inga konstiga "pastellfärger" och onaturliga himlar. Antingen använder du nått ingen annan använder eller är det så att det är väldigt svårt att göra så det ser verkligt ut i TRS!? Menar då med färger och himlar, inte spårläggning och objekt placering.
Vill också säga att även om jag gillar RW bäst, så får ju andra gilla den tågsimulator dom gillar. Gillar nån Trainz/TRS över RW, så är det helt OK för mej!
EDIT: Ändra inlägget. Var klumpigt av mej att skriva som jag gjorde, förlåt!