Citat:
Ursprungligen postat av Bombardier Train
Varför? Vi behöver mer information. Handlar det om operativsystemet? Är det Vista du använder? Kör i så fall som Administratör (Högerklicka) och med Kompatibilitetsläge.(Högerklicka --> Egenskaper --> Kompatibilitet)
Kör ev. Editor och Tools i 16 bit. Fungerar övriga MSTS bra då?
Editor och Tools hittar du alltså under
C: Program/Microsoft Games/Train Simulator/Editors & Tools
(Om du inte har valt en annan sökväg när du installerade MSTS)
|
Jag vet inte. Jag ominstallerade MSTS för att det klabbade men glömde trycka på "recopy all files" Så den fixade bara problemen och därmed fungerade MSTS igen, men sen dess så fungerar inte genvägen till Editors & Tools. Men om ni vet var exe-filen till detta program finns så berätta gärna det. För alla genvägar är ju genvägar till en exe-fil som i sin tur startar programmet. Jag vet att jag skulle kunna "recopy all files" men då försvinner ju alla saker jag har laddat ner. I o f så kan jag bara lägga alla rutter o tåg i en annan mapp på skrivbordet men då försvinner ändå newroads och Patchen o allt sånt, så om ni vet var exe-filen finns så hjälp mig gärna. Jag vet att problemet är att genvägen inte fungerar för att jag omistallerat. Jag fick göra en ny genväg till skrivbordet från train.exe för att få igång spelet. Så hitta exe-filen så e ja evigt tacksam