Visa ett inlägg
Gammal 2009-12-17, 16:36   #51
Hawk
Veteran

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Marcus Gustavsson Visa inlägg
1:tyckte bara att folk själva kunde ge sig på att få fram ett svar utan att alltid få det i handen av folk, att gå till tillverkaren och kolla upp något man undrar är väll självklart ?

2:Okej, kul för dig, men jag har faktiskt inte sagt något om din ton, eller hur ? Så varför har du fått för dig att jag inte gillar din ton ? jag bryr mig inte ett dugg om din ton, då vi faktiskt sitter vid internet och kommunicerar så är det mycket som försvinner på vägen, för allt jag vet kan du lida av något slags handikapp, därför låter jag bli att hoppa på andra, hoppas du lär dig att du kanske också ska tänka på vad du postar före du postar det. för så vitt du vet kanske det sitter någon med ett svåra problem på andra sidan, Nu får du ha det så bra tills vi hörs i en annan tråd för jag öppnar inte denna tråd något med då dess syfte är tjänat.
Är du så urbo*a dum så att du inte fattar att det är det första man gör!! "tyckte bara att folk själva kunde ge sig på att få fram ett svar utan att alltid få det i handen" Det där var allt väldigt omoget skrivet.

Fredrik har hänvisat till den sidan ett antal gånger, men jag ger inte en spänn för vad det står där.
Klart dom skriver att sina EGNA spel funkar på typ sina egna OS inkl. Win7 Home

Det som är så underligt är att det skall vara stört omöjligt att få någon att verkligen testa, så man får fakta från verkligheten!
Sedan tycker jag att du skall be Vicent om ursäkt

Jag är uttråkad av hela den här diskussionen

Hawk besöker inte forumet just nu